ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    החלפת זכוכית חלון

    מתי כדי לשקול להחליף את זכוכית החלון?

    אם הזכוכית באמת שבורה, יהיה צורך להחליף אותה. אבל, לפעמים חלון שאין בו זכוכית שבורה עדיין צריך החלפת זכוכית חלון. רוב הסימנים הללו קשורים לחלון שאינו מסוגל לשמור על אוויר קר או חם ולחות מחוץ לבית. מצד שני, זו ההזדמנות המושלמת להתקין חלונות חדישים וחסכוניים במטרה לחסוך לכם כסף. אם, כאשר אתם עומדים ליד החלון שלכם, אתם מזהים משבי רוח שחודרים מבחוץ, זה הזמן לשקול לקרוא לאיש מקצוע מומחה. מאור המיגון נ.ל בע"מ המתמחים בהחלפת חלונות ממד, תיקון והחלפת זכוכית חלונות ובדיקת אטימות, ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי ולספק לכם מגוון פתרונות יצירתיים שיתאימו גם לתקציב שלכם.

    מה הם הסימנים שאתם צריכים החלפת זכוכית חלון?

    כמה סימנים אפשריים לכך שאתם זקוקים להחלפת זכוכית בחלון שלכם:

    • חשבון אנרגיה גבוה מדי בעקבות הפעלת חימום או קירור
    • זכוכית בחלונות כפולים קרה למגע
    • נראה ערפל הנגרם מעיבוי כלוא בין הזכוכיות
    • הזכוכית שרוטה או מעוותת
    • חרקים מוצאים דרך להיכנס דרך המסגרת
    • נזק כה נרחב שהחלפה היא חסכונית יותר מתיקון
    • רעש עובר דרך הזכוכית בקלות רבה עד כדי כך שרעשים מבחוץ יכולים להפריע לכם בזמן שאתם בבית

    מה הם היתרונות של שירותי תיקון והחלפת זכוכית לחלונות?

    כאשר מסגרת החלון שלכם מתעוותת או שהאיטום נשחק, אנשי מקצוע יכולים לעזור לכם להחליט האם מדובר בתיקון או החלפת זכוכית חלון. לא רק שתיקון חלונות הוא דרך קלה לחסוך בזמן וכסף, אלא שהוא גם יכול במקרים רבים לפתור את הבעיה. הצורך לתקן או להחליף את החלונות שלכם יכול להיות טרחה ואפילו לחץ נוסף עבורכם ועבור משפחתכם. כמו כן, התקנת חלונות חדשים יכולה להיות השקעה כספית לא קטנה. זו בדיוק הסיבה שבגללה עליכם לשכור את אנשי המקצוע המוסמכים ביותר כדי לטפל בחלונות שלכם. מאור המיגון נ.ל בע"מ דואגים לבצע את עבודתם בצורה יעילה ומסודרת מבלי להתפשר על אמינות ואיכותית. בין אם החלונות שלכם זקוקים לתיקון או החלפת זכוכית חלון, צרו קשר עם מאור המיגון נ.ל בע"מ, כי להם יש את המומחיות והידע לגרום לבית שלכם לא רק להיראות יפה אלא, חשוב מכך, לתפקד בצורה מושלמת ולהיות מוגן.

    החלפת זכוכית חלון אלומיניום

    החלפת זכוכית חלון אלומיניום

    מסגרות אלומיניום לחלונות זולות ועמידות לאורך זמן, וגם קל לעבוד איתן כאשר חלון נשבר ויש צורך לבצע החלפת זכוכית חלון אלומיניום. מסגרות אלומיניום משובצות בפתחים בביתכם וניתנות להסרה, פתיחה והחלפה של הזכוכית אם הזכוכית נשברת או נסדקת. בתים בנויים כדי להחזיק מעמד. אבל זה לא אומר שכל הגימורים והאבזרים שלהם הם כאלו. זה נפוץ שבעלי בתים רוצים לשנות דברים מדי פעם. זה יכול להיות כשמשהו נשבר, נהרס עם הזמן, או כשטרנדים משתנים ודברים מתחילים להיראות קצת מיושנים. האלומיניום תמיד היה חומר בנייה פופולרי, וכיום הוא מבוקש ביותר עבור משקופים לחלונות. אבל בנוסף לפופולאריות שלו הוא גם מאוד נוח לעבודה כאשר אתם נתקלים בתקלה כלשהיא. מאור המיגון נ.ל בע"מ הם חברה המתמחה בעבודות תיקון והחלפת חלונות אלומיניום וישמחו לעמוד לרשותכם בכל תקלה או בעיה שתהיה לכם עם החלונות שלכם.

    תהליך החלפת זכוכית חלון אלומיניום באופן עצמאי

    שלב 1: יש להסיר את הזכוכית השבורה במסגרת חלון האלומיניום. יש ללבוש כפפות, חולצה עם שרוולים ארוכים והגנה על העיניים כדי להגן על עצמכם מפני רסיסי זכוכית שבורים.

    שלב 2: מדדו והזמינו את הזכוכית לפי הגודל שאתם צריכים. הזכוכית מגיעה בעוביים שונים אז הקפידו למדוד את עובי הזכוכית אחרת היא לא תתאים כמו שצריך.

    שלב 3: הניחו את החלון על משטח שטוח והסירו את הברגים מהפינה הימנית העליונה וגם מהפינה השמאלית התחתונה. אתם אמורים להיות מסוגלים להחליק את הזכוכית פנימה באחת הפינות.

    שלב 4: הניחו את לוח הזכוכית החדש שלכם על משטח. אתם צריכים לוודא שהמשטח קטן יותר מהזכוכית כך ששני הצדדים תלויים מעל. הקישו בעדינות עם פטיש הגומי עד שהזכוכית מהודקת או יושבת במסגרת באופן תקין. חזרו על שלב זה עם החצי השני של המסגרת ולאחר מכן הדקו אותה עם הברגים בשתי הפינות.

    אם אינכם בטוחים ביכולת שלכם להתמודד עם החלפת זכוכית חלון אלומיניום, למאור המיגון נ.ל בע"מ יש איש מקצוע שיכול לעשות את העבודה בקלות. צרו קשר עם מאור המיגון נ.ל בע"מ והם ידאגו לכל השאר!

    השאירו את הפרטים
    ואנו ניצור אתכם קשר