ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ידית לחלון ממד

    ידית לחלון ממד שבורה – מה לעשות?

    כאשר אתם מגלים כי ידית חלון הממד שלכם שבורה, שיטות התיקון תלויות בסוג הנזק:

    אם ידית לחלון ממד תקועה ואינה מסתובבת, יש צורך בבדיקה מפורטת של המנגנון. יש צורך להסיר את הידית מהחלון, לפרק את המנגנון ולבדוק את כל האלמנטים שלו.

    אם הידית מסתובבת, אך דורשת הפעלת כוח רב לשם כך, אפשר לנסות לשמן את המנגנון. כדי לעשות זאת, אתם צריכים לרכוש כלי מיוחד לשימון אביזרי חלונות, לשפוך אותו לתוך החורים ולהזיז את הידית, להעביר אותה ממצב אחד למשנהו.

    אם ידית לחלון ממד נשברת, אתם חייבים להחליף אותה. לשם כך, עליכם להזמין איש מקצוע שיטפל בתקלה. חברת מאור המיגון נ.ל בע"מ, המתמחה בתיקון, תחזוקה והתקנה של חלונות ממד, יבצעו את החלפת הידית במהירות וביעילות, ללא שום בעיה.

    איך פותחים חלון עם ידית שבורה של חלון הממד?

    הידית כבר נשברה, וצריך לפתוח או לסגור את החלון – מה עליכם לעשות? אתם צריכים להשתמש בכלים ידניים. חור הידית הוא בדרך כלל מרובע, אז אתם יכול להשתמש במפתח משושה או מברג שטוח. אבל כמובן שאלו הן שיטות לנקוט בהם במקרי חירום בלבד. אין להשעיר חלון ממד עם ידית שבורה עקב מצב בטיחותי מסוכן. ברגע שגיליתם על תקלה בידית החלון או בכל מנגנון אחר, מומלץ שתפנו לאיש מקצוע שיתקן את התקלה במהירות.

    כיצד איש מקצוע יכול לעזור לכם עם ידית לחלון ממד שבורה?

    חברת מאור המיגון נ.ל בע"מ, היא חברה המתמחה בתחום חלונות הממד. במידה וזיהיתם בעיה עם ידית לחלון ממד או בכל חלק אחר בחלון, אתם יכולים ליצור קשר עם מאור המיגון נ.ל בע"מ ולהנות ממחיר הוגן, אחריות על העבודה, וכמובן שימוש בחומרים איכותיים בלבד. בהחלפת ידית מאור המיגון נ.ל בע"מ מתקינים אך ורק דגמים מוסמכים של יצרנים ידועים המתאימים לחלון על פי תקן מחמיר של בטיחות. הם פותרים במהירות גם את המשימות המורכבות ביותר – אם אתם צריכים להחליף או לתקן ידית, כל העבודה תיקח מינימום זמן. למרות העובדה שהחלפת הידית נראית כהליך פשוט שכל אחד יכול לבצע, לא מומלץ לתקן זאת בעצמכם. העובדה היא שרק מומחים מסוגלים להעריך את המצב, לבסס ולפתור את הסיבה האמיתית לתקלה. אז אל תהססו וצרו קשר עם המומחים!

    ידית לחלון ממד מיפרומאל

    ידית לחלון ממד מיפרומאל

    לעתים קרובות נוצרים מצבים כאשר יום בהיר אחד אתם פותחים חלון בתנועה המוכרת, אך לפתע הידית שלו מסרבת להסתובב, או אפילו נשארת אצלכם בידיים. זה יכול לקרות הן במערכות חלונות הפועלות שנים רבות, והן מיד לאחר התקנתן. אם אתם תוהים כיצד לתקן ידית שבורה בחלון הממד שלכם, תוכלו לנסות לעשות זאת בעצמכם בבית, אך בסופו של דבר הדרך הנכונה והיעילה ביותר לתקן ידית ממד שבורה היא להחליף אותה בדגם ידית לחלון ממד מיפרומאל על ידי איש מקצוע בעל ניסיון בתחום. במקרים אלו אנשי המקצוע של מאור המיגון נ.ל בע"מ ישמחו לעמוד לשירותכם. עם ניסיון מוכח בתחום ומקצועיות רבה מאור המיגון נ.ל בע"מ יתאימו עבורכם את הדגם החדש והטוב ביותר עבור ידית מלון הממד החדשה שלכם.

    ידית לחלון ממד מיפרומאל – בעיות נפוצות שהן פותרות

    ידיות חלונות הן מבנים מורכבים למדי שניתן להשתמש בהם לשליטה במנגנוני חלונות מורכבים וכבדים כמו פתיחה במישורים שונים, בזוויות שונות ועוד.  מכיוון שהידיות לוקחות על עצמן את כל העומס הרגיל, הן עלולות להפוך במהירות לבלתי שמישות. לרוב, מצבים שבהם הידית של חלון שבורה, ויש צורך להחליף אותה בדגם ידית לחלון ממד מיפרומאל, באים לידי ביטוי באופן הבא:

    • כאשר ציר החלון פתוח, הידית תקועה במצב סגור.
    • הידית רופפת או מנותקת לחלוטין ממסגרת החלון.
    • הידית לא מסתובבת עד הסוף או לא מסתובבת בכלל.

    כיצד ניתן לתקן ידית לחלון ממד מיפרומאל?

    ככלל, אם הידית בחלון הממד שבורה, ניתן לתקן בעיה זו בשתי דרכים:

    לפרק ולתקן את המנגנון התקול.

    החלפת ידית חלון בחדשה, כאשר הדגם המומלץ ביותר הוא ידית לחלון ממד מיפרומאל.

    כמובן, שאם מדובר בחלון חדש, אתם יכולים להתקשר לחברה שהתקינה את מערכות חלונות הממד שלכם, ולבקש בדיקה ותיקון של מנגנון הידית. אך עם מדובר בחלון שהיה בשימוש כבר תקופה, רוב הסיכוי שמדובר בתקלת בלאי עקב שימוש. במקרים אלו מומלץ ליצור קשר עם איש מקצוע שיוכל לזהות בקלות את מקור התקלה ולפתור אותה. אם אתם זקוקים לאיש מקצוע כזה, אל תהססו וצרו קשר עם מאור המיגון נ.ל בע"מ.

    השאירו את הפרטים
    ואנו ניצור אתכם קשר