ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    שדרוג חלון ממד

    החלפה או שדרוג חלון ממד – מה עדיף?

    שדרוג חלון ממד מאפשר לכם די מהר לבצע התקנה מחדש לחלוטין של החלון כולו, ללא פירוק ועבודות בנייה מלוכלכות רועשות. לעתים קרובות חלונות מגיעים מהקבלן בתצורה נמוכה ולא בטיחותית, או לאחר מספר שנים החלונות מתיישנים או נוצר בהם פגם. לעתים קרובות במצבים כאלה, אנשים פשוט מחליפים חלונות לחדשים – טובים ומודרניים יותר. אבל אם החלפת חלון זה עסק יקר שדורש התחלה של עבודות שיפץ, כדאי להתקשר לחברת מאור המיגון נ.ל בע"מ ולבדוק אפשרות של עבודות שדרוג חלון ממד – זה בוודאי יתגלה כיותר זול, מהיר, שקט משמעותית, נקי יותר ונוח.

    מדוע חלונות ממד זקוקים לשדרוג?

    עם הזמן, כל חלונות מאבדים את המראה המקורי שלהם. הם מפסיקים להיות אטומים, מופיע עיבוי, רעשי רחוב נשמעים חזק יותר. כשקר, אפילו רוח קלה ביותר הופכת לגורם לא חיובי שמונע מאיתנו נוחות. במהלך שימוש יום יומי, ידיות חלונות, מנעולים, תפסים, צירים ואביזרים אחרים מתקלקלים. כעת החלון נסגר בקושי רב, ואנחנו מתחילים לחשוש שהזכוכית עלולה להיסדק. מבני החלונות דורשים תחזוקה ושדרוג תקופתי אחרת, "העיניים" של הבית שלנו ייראו לא אסתטיות. לא תמיד האפשרות הטובה ביותר היא החלפה מלאה של חלונות. לפעמים אתם רק צריכים להתאים את מנגנון החלון כדי להחזיר אותו למאפיינים המקוריים שלו. בהתאם לסוג ומספר הבעיות, במקרים רבים זה יהיה מספיק רק לשדרג את מבנה החלון. אפשרות זו היא יותר תקציבית. בנוסף, זה יחסוך לכם זמן, עצבים ומאמץ.

    האם ניתן לפתור כל תקלה על ידי שדרוג חלון ממד?

    אפשר בהחלט להחליף זכוכית שבורה או סדוקה מבלי להסיר את המסגרת, להתקין פרזולים חדשים על חלונות, להחליף אטמים ובנוסף לבודד מסגרות. על מנת שמערכת החלונות לא רק תיראה מודרנית, אלא גם תהיה מצוידת כראוי מנקודת מבט טכנית, יש הזדמנויות רבות לשיפור שלה. לעתים קרובות שדרוג חלון ממד לחלון דריי קיפ נוחים יותר תופסים את מקומם של חלונות מיושנים. כיום, אפילו זכוכית מיוצרת הרבה יותר חזקה ממה שהורגלנו. לא כולם רוצים זכוכית משוריינת עבה בבית או במשרד, אבל רבים יאהבו זכוכית רבודה דקה יותר, כי אם היא נשברת היא לא תתפורר לחתיכות קטנות ולא תזיק לאף אחד, אלא תישאר במסגרת. אז אם אתם מחפשים פתרון יעיל ולא יקר עבור החלון שלכם צרו קשר עם מאור המיגון נ.ל בע"מ.

    שדרוג חלון ממד דריי קיפ

    שדרוג חלון ממד דריי קיפ

    חלונות דריי קיפ מציעים מימד פרקטי ומודרני לבתים. חלונות דריי קיפ הם כבר מזמן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בשל ההגנה המצוינת שלהם מפני מזג האוויר ותכונות האבטחה. חלונות אלו הם מאוד פרקטיים ורב-תכליתיים מכיוון שהם כוללים מנגנון ציר שפירושו שניתן לפתוח אותם בשני דרכים. חלונות אלו ניתנים לפתיחה מלאה כמו חלון חזית פנימה או שניתן להטותם מלמטה כך שחלקו העליון של החלון יפתח באופן זוויתי לתוך החדר, וייתן פתח קטן יותר לאוורור. לפתח ההטיה יש גם יתרון נוסף של אבטחה ובטיחות מוגברת מכיוון שאף אחד לא יכול להיכנס דרך הרווח. מה שהופך את שדרוג חלון ממד דריי קיפ כאפשרות הטובה והבטיחותית ביותר. וכמובן שאת עבודת שדרוג החלון בממד יש להפקיד רק לידיהם של מקצוענים בתחום. חברת מאור המיגון נ.ל בע"מ מתמחים לאורך השנים בהתקנה, תיקון והחלפה של חלונות ממד ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. כך שאין ספק כי הם בעלי המקצוע שאתם מחפשים עבור עבודה זו.

    שדרוג חלון ממד דריי קיפ – כל היתרונות

    עיצוב רב תכליתי ואוורור גמיש – אחד היתרונות הגדולים ביותר של חלונות דריי קיפ הוא שהם מציעים גמישות רבה בכל הנוגע לאוורור. אתם לא צריכים שהחלון יהיה פתוח לגמרי כדי להכניס אוויר לבית, אתם יכול פשוט לפתוח אותו מעט על ידי הטייתו. כאשר חלק זה חשוב ביותר לחדר המוגן שלכם.

    אידיאלי עבור חללים קטנים – הגמישות של החלונות הללו פירושה שאם אתם רוצים להיות מסוגלים לפתוח חלון בחדר קטן יותר לאוורור, כגון חדר האמבטיה, אתם יכולים לעשות זאת מבלי בעיה.

    שימוש קל ותחזוקה – מכיוון שחלונות אלו יכולים להיפתח במלואם לתוך הבית, זה ממש קל לנקות אותם גם מבפנים וגם מבחוץ מבלי לקחת שום סיכון.

    אטום אוויר לבידוד – החלק החשוב ביותר עבור שדרוג חלון ממד דריי קיפ היא העובד כי לחלונות אלו יש בדרך כלל אטמי אוויר טובים יותר מאשר מסגרות חלונות הזזה, או כל סוגי חלונות אחרים. בנוסף, חלונות אלו מאפשרים לכם לחסוך גם באנרגיית החימום או הקירור שלכם.

    אז אם אתם זקוקים לשדרג את חלון הממד הישן שלכם לדריי קיפ מתקדם, צרו קשר עם מאור המיגון נ.ל בע"מ, הטובים ביותר בתחום!

    השאירו את הפרטים
    ואנו ניצור אתכם קשר