ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מערכת אוורור וסינון לממד

    מה זה מערכת אוורור וסינון לממד?

    החל משנת 2010, כל אתר בנייה מחויב להתקין בחדר ממד מערכת אוורור וסינון לממד שתבטיח את שלומם של דיירי הבית ובין היתר תאפשר שהות ארוכה יותר בחדר המוגן, ללא צורך במסכות מגן. מערכת סינון טובה יכולה לעשות את ההבדל בין שהות מלחיצה בממד ובין שהות נוחה בחדר בזמן משבר, כאשר המערכת תספק באופן קבוע אוויר מסונן נקי לחדר המוגן ותשאב את האוויר המשומש באמצעות מנגנון ייחודי. המערכת מאפשרת לכל אדם בממד לנשום בחופשיות וברציפות ללא דאגה. המערכת מאפשרת לכל הדיירים בחדר המוגן לנוע ביתר קלות, שכן אין צורך במסכות מגן, ומערכת סינון האוויר יוצרת סירקולציה בחדר. בהיעדר מערכת אוורור, השהייה במרחב המוגן מוגבלת לשלוש עד חמש שעות לעומת שבועיים רצופים כאשר מערכת כזו מותקנת בפועל. המערכת מצוידת בכוח גיבוי ידני וסוללה במקרה של הפסקת חשמל בבית. אם עדיין אין לכם מערכת סינון מתקדמת כזו בחדר הממד שלכם, מומלץ שתפנו אל מאור המיגון נ.ל בע"מ המתמחים בהתקנת מערכות סינון מתקדמות בחדרי ממד.

    הנחיות חדשות של פיקוד העורף בכל הקשור למערכת אוורור וסינון לממד

    כאמור, הנחיות חדשות של פיקוד העורף ומכון התקנים דורשות מקבלני בניין להתקין מערכת אוורור וסינון לממד כתנאי לקבלת טופס 4- רישיון שהייה. הסיבה לכך היא שתקנות הבטיחות עברו שינויים מהותיים בשנים האחרונות וההגנה הנדרשת עלתה מדרגה. דירות חדשות כוללות מערכת מורכבת ועוברות בדיקת ממד קפדנית לקבלת היתר, בניגוד לבתים ישנים, שצריכים למעשה "לדאוג לעצמם", לבצע את הבדיקות הנדרשות ולרכוש מערכות אלו שידאגו לבטיחותן והן בטיחות יקיריהם.

    יתרונות של מערכת אוורור וסינון לממד

    למערכת סינון אוויר לממד יתרונות רבים שעולים על חסרונותיה. מערכת טובה יכולה לספק שהות ארוכה בממד לפרק זמן של עד שבועיים, בניגוד למסכות מגן המספקות שהות של מספר שעות. בנוסף, המערכת יוצרת סירקולציה בחדר ומספקת אוויר נקי בכל רגע נתון. החיסרון היחיד שצריך לחשוב עליו הוא העיצוב, אבל גם לזה יש פתרונות, שכן כבר קיימות בשוק מערכות מפותחות וידידותיות לסביבה, שיתאימו באופן אישי לכל בית. אז למה אתם מחכים? להתקנת מערכת אוורור מתקדמת לממד צרו קשר עם מאור המיגון נ.ל בע"מ.

    השאירו את הפרטים
    ואנו ניצור אתכם קשר