ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    תיקון חלון דריי קיפ

    מה זה חלון דריי קיפ?

    חלונות דריי קיפ הם חלונות עם שתי פונקציות פתיחה וסגירה, שאחת מהן כוללת סיבוב פנימה אופקית, ואילו השנייה פועלת על ידי סיבוב פנימה אנכית. החלון נפתח באלכסון או נפתח במלואו על ציר באמצעות מנגנון חכם. כיום ניתן להשתמש בצירים נסתרים או בצירים גלויים. הוספת פתח צד משפרת את השימושיות בחלון, כאשר קל ביותר לנקות חלונות דריי קיפ והם מספקים תכונות בידוד ואיטום מצוינות. חלונות דריי קיפ מתאימים לשימוש בכל חדרי הבית כמו גם בחדרי ממד. חברת מאור המיגון נ.ל בע"מ מתמחים בהתקנה כמו גם תיקון חלון דריי קיפ בכל חדרי הבית ובפרט בחדרי הממד.

    בעיות ותקלות נפוצות עבור חלון דריי קיפ

    חלונות דריי קיפ הם אחד מסוגי החלונות הנפוצים ביותר בשוק ובחירה פופולרית בקרב בעלי בתים. אבל, הבעיות הנפוצות עבור חלונות דריי קיפ הן:

    • החלון נתקע במצב פתוח בהטיה.
    • החלון מרגיש 'תקוע' ולא נסגר.
    • החלון נופל ונוטה לצד אחד ולא נסגר.

    כאשר כל אלו הן בעיות פשוטות מאוד לתיקון.

    תיקון חלון דריי קיפ תקוע

    לחלונות דריי קיפ יש מנגנון פתיחה כפולה המאפשר לפתוח את החלון ולבחור מצב הטיה. אם הם לא מופעלים כהלכה, הם נתקעים בקלות. האשם הרגיל לבעיות אלו של חלונות הוא הניקיון. המנגנון מאפשר פתיחת החלון פנימה לניקוי. מה שרוב האנשים לא יודעים זה שיש לחצן הדק ממש מתחת לידית לאורך קצה החלון. זה נלחץ בקלות בעת ניקוי. בעת תיקון חלון דריי קיפ צריך פשוט לאתר את לחצן ההדק כדי ללחוץ ולשחרר אותו. אך יש להיזהר ולעולם לא לנסות לסגור בכוח את החלון אם הוא מרגיש תקוע ולא נסגר. זה יפגע בציר ובמנגנון. אך אם שמתם לב כי הבעיה אם חלון הדריי קיפ שלכם היא רצינית יותר, ולא ניתן לפתור אותה לבד בבית על ידי לחיצה פשוטה על הלחצן, זה הזמן ליצור קשר עם מאור המיגון נ.ל בע"מ, ולקבוע עם איש מקצוע מוסמך שיגיע לבדוק את החלון שלכם ולתקן את התקלה באופן מקצועי. אז אתם זקוקים לתיקון מהיר ומקצועי של החלון התקוע שלכם צרו קשר עם מאור המיגון נ.ל בע"מ.

    תיקון חלון דריי קיפ מחיר

    תיקון חלון דריי קיפ מחיר

    חלונות דריי קיפ ניתן לפתוח פנימה בשתי דרכים: לגמרי או בהטיה מלמטה, מה שמעניק פתח קטן יותר בחלק העליון של החלון לאוורור. הם פועלים על ידי סיבוב פשוט של ידית:

    • ניתן לסגור היטב את החלון על ידי סיבוב הידית כלפי מטה.
    • ניתן לסובב את הידית ב-90 מעלות למצב אופקי, ותוכלו לפתוח את כל החלון אליכם.
    • על ידי סיבוב הידית בעוד 90 מעלות, בהצבעה כלפי מעלה, ניתן לשים את החלון במצב הטיה.

    יש לכם בעיות עם חלון דריי קיפ שלכם? בדקו כיצד לתקון זאת

    אם אתם נתקלים בבעיה כל שהיא בעת שימוש בחלון הדריי קיפ שלכם, אתם עלולים למצוא את עצמכם שואלים לגבי תיקון חלון דריי קיפ מחיר לשירות זה. אם אתם חוששים כי התיקון עלול לעלות לכם יקר, ומתכננים לבצע את התיקון באופן עצמאי, שקלו זאת שוב. לא הידע הנחוץ אתם עלולים ליצור נזק גדול יותר למערכת החלון, מה שיעלה לכם משמעותית יקר יותר. כדי לטפל באופן ממוקד בבעיה עצמה אתם מוזמנים לפנות ולהתייעץ עם הטובים ביותר בתחום תיקון והתקנת חלונות דריי קיפ, חברת מאור המיגון נ.ל בע"מ, והם ישמחו לענות לכם על השאלות.

    תיקון חלון דריי קיפ מחיר – תקלות נפוצות

    החלון נוטה ומסתובב בו זמנית האם קשה לתקן את זה?

    לא. תיקון בעיה זו הוא צעד פשוט שאיש מקצוע יכול לתקן במהירות וללא צורך בחלקי חילוף. כאן אין ספק כי עבור תקלה זו תיקון חלון דריי קיפ מחיר התיקון יהיה משמעותית מזערי.

    החלון לא סגור כמו שצריך, האם הוא שבור?

    חלון דריי קיפ לא בהכרח שבור, גלגל ההילוכים אינו יושב במקום. זה לא רע כמו שזה נשמע וניתן לתקן קלה זאת על ידי המומחים המיומנים של מאור המיגון נ.ל בע"מ לרוב ללא צורך בחלקים.

    ידית החלון קשה לתפעול ואינה יורדת עד הסוף ולפעמים משמיעה רעש כשמזיזים את הידית. מה ניתן לעשות בנושא?

    ניתן לתקן כל בעיה שנוצרת בקשר לחלון דריי קיפ. הידית לא מגיעה למצב הנכון או קשה לתפעול יכולה להיות תוצאה של מספר תקלות נפוצות. ניתן לתקן את זה באמצעות טכניקות מודרניות פשוטות ברגע שאיש המקצוע יאתר את מקור התקלה. כפי שניתן לראות, המומחים של מאור המיגון נ.ל בע"מ ישמחו לטפל בכל תקלה שאתם נתקלים עם חלון הדריי קיפ שלכם. צרו קשר עוד היום ותהנו מאוויר צח שיכנס ללא בעיה דרך החלון שלכם!

    השאירו את הפרטים
    ואנו ניצור אתכם קשר