ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ציר לחלון ממד

    סימנים לכך שציר לחלון הממד שלכם זקוקים להחלפה

    אם שמתם לב לבעיה בחלונות שלכם, רוב הסיכויים שתצטרכו להסתכל על צירי החלונות שלכם, או אפילו להחליף אותם. החלפת ציר לחלון ממד היא פתרון משתלם לפתרון מגוון בעיות שעשויות להפחית את הצורך בהוצאות יקרות של החלפת חלונות מלאה. בחברת  מאור המיגון נ.ל בע"מ במשך שנים רבות הצוות מספק שירותי התקנה ותיקוני חלונות ברחבי הארץ, ויש להם ניסיון רחב בכל הנוגע להחלפת צירי חלונות. אם אינכם בטוחים אם צירי החלון שלכם פגומים, או אם יש משהו אחר שגורם לבעיה שאתם מתמודדים איתה, הנה כמה סימנים מוכיחים לכך שהצירים של חלון הממד שלכם זקוקים להחלפה.

    פערים במסגרות החלון שלכם – סימן שצריך להחליף ציר של חלון ממד

    אם שמתם לב לרווח גלוי סביב פתחי החלונות שלכם זה הוא סימן שצירי החלונות שלכם עשויים להזדקק להחלפה. אתם נאבקים לפתוח ולסגור את החלון שלכם? אם שמתם לב לקושי בפתיחה ובסגירה של החלונות, זה יכול סימן לכך שצירי החלון שלכם שחוקים. בין אם הם קשים לפתיחה ובין אם שמתם לב לירידה בפונקציונאליות, זה הזמן להחליף ציר לחלון ממד ולחסוך בהיווצרות תקלות נוספות.  לעתים קרובות ניתן לטפל בבעיות רבות הנוצרות בחלונות באמצעות החלפת ציר לחלון ממד, ובכך לחסוך לא מעת כסף.

    איך מחליפים ציר לחלון ממד?

    בעת החלפת הצירים ניתן להחליף ציר אחד או את שניהם על פי הצורך. אך כדי שלא תגרמו לנזק גדול יותר, ועל מנת לא תצטרכו להחליף לחלוטין את חלון הממד שלכם, מומלץ לפנות לחברת מאור המיגון נ.ל בע"מ. איש מקצוע יאתר במהירות את הציר הבעייתי, ויחליף אותו. במהלך הפעולה, בנוסף לבלאי הציר, ייתכן שיהיה צורך בהתקנת שיפורים – למשל, צירי בטיחות לילדים המגבילים את פתיחת החלון או עיצוב אחר של ציר עקב פגיעה באזור ההתקנה, לאחר החלפת אלמנט כלשהו בחלון, נדרשת התאמה מלאה – תהליך זה מתאפשר רק לבעלי מלאכה מוסמכים, לכן אל תהססו ליצור קשר עם מאור המיגון נ.ל בע"מ, שיעשו את העבודה במהירות ובמקצועיות. מאור המיגון נ.ל בע"מ המתמחים בתיקון, התקנה ותחזוקת חלונות ממד הם הכתובת!

    השאירו את הפרטים
    ואנו ניצור אתכם קשר