ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    תיקון חלונות אלומיניום

    תיקון חלונות אלומיניום – האם זה אפשרי?

    חלונות הם אחד החלקים החשובים ביותר של הבית. לשמור על תקינותם כפי שהם ממלא מספר תפקידים שונים – הם מאפשרים לאור ואוויר צח להיכנס לביתכם, ובו זמנית מונעים אבק, רוח, גשם ופורצים. בעוד שחלונות אלומיניום איכותיים ובנויים היטב יעניקו לכם שנים של שימוש והנאה ללא טרחה, עם הזמן, רכיבי החלונות שלכם עלולים להתחיל להינזק ולהזדקק לשירותי תיקון חלונות אלומיניום. אז מה הם רכיבי חלון אלומיניום שדורשים מדי פעם תיקון, והאם כדאי להחליף במקרים אלו להחליף את כל החלון או לתקן? חברת מאור המיגון נ.ל בע"מ, המתמחים בתיקון והחלפת חלונות אלומיניום, ישמחו לענות לכם על שאלה זו בזכות ניסיון רב שנים בתחום תיקון והחלפת חלונות.

    הקושי בהחלפת ותיקון חלון אלומיניום

    נזקים נלווים רבים עלולים להתרחש במהלך היום יום וגם במהלך עבודות לבנים, גבס, צבע, עבודות עץ ואריחים בבית. כל אלו עלולים לפגוע בחלונות אלומיניום מבחינה מבנית או אסתטית. יתר על כן, הבטנה האטומה למים הנמצאת בחלונות אלו מתפרקת כאשר מסגרות החלונות הישנות נשלפות החוצה. בטנה זו חשובה לדחיית מים שנכנסים לחלל הקיר. פעם השתמשו באיטום סיליקון מיושם. אבל האיטום הזה לא תמיד יעיל, מכיוון שהוא יכול להתכווץ ולהיסדק עם הגיל ולהשאיר חורים למים להיכנס אליהם. מסיבות אלו, תיקון חלונות אלומיניום נחשב לחלופה טובה יותר להחלפה.

    היתרונות של תיקון חלונות אלומיניום

    • זה חסכוני- תיקון חלונות אלומיניום הוא דרך חסכונית לטיפול בחלונות ישנים.
    • זה מוסיף ערך מוסף לנכס – אולי אתם חושבים שאתם צריכים לבצע שיפוץ מקיף כדי להוסיף ערך לנכס שלכם, אבל זה לא תמיד נכון. שיפוץ פשוט עם שיקום חלונות אלומיניום יכול לעשות את כל ההבדל.
    • פחות בלגן בהשוואה להחלפת חלון- החלפת חלון עלולה לעשות הרבה בלגן ואף לגרום לנזק לבית שלכם. תיקון חלונות אלומיניום הוא תהליך הרבה יותר מסודר ופחות מזיק לבית.
    • תהליך מהיר יותר מהחלפה- מכיוון שתיקון חלונות הוא תהליך פחות חודרני, הוא לא לוקח זמן רב בהשוואה להחלפה. המשמעות היא שאנשי המקצוע ייצאו מהבית שלכם מהר יותר.

    אם אתם צריכים עזרה בתיקון חלונות ישנים, חברת מאור המיגון נ.ל בע"מ מומחים בשיקום חלונות אלומיניום ויכולים לעזור לכם לשנות לחלוטין את מראה החלונות שלכם. אם יש לכם שאלה או שאתם רוצים להזמין איש מקצוע, כל שאתם צריכים לעשות הוא רק לצלצל.

    השאירו את הפרטים
    ואנו ניצור אתכם קשר